18.11.2009

LANDSCAPE

NOVEMBER 2009 :

Man kan ofte stille seg selv disse spørsmålene :

Hva er det som betyr mest for meg her i livet ?
Hva er det jeg setter mest pris på ?
Hvilke verdier er de mest vesentlige for meg ?

Svarene kan kanskje virke litt klisjé-aktige, men likefullt er de, for meg, sanne og oppriktige :

De små ting i hverdagen.
De vennlige ord som kommer i min retning. Et smil i et åpent ansikt.
Det ærlige ord & den rettferdige handling !

Naturen har nettopp denne evnen : å vise sitt sanne ansikt til enhver tid !

Kanskje det er dette jeg setter så enorm stor pris på når jeg vandrer ute og blir overveldet av dette vakre som omgir meg....

Her har vi mye å lære, vi mennesker som blir så underlig små i disse storslåtte omgivelsene  !
Kanskje vi kan finne noen svar på hvilken vei vi skal velge .... ?

@stri : )

Photos by Fotograf Kallen






















2 kommentarer:

  1. Fy søren for en serie med lekre bilder. Det bildet med solen, som skinner gjennom trærne, ned på gresset og gjerde fanget meg med en gang. Vakkert!

    SvarSlett
  2. Her var det mange vakre bilder.. nydelig

    SvarSlett

BAMBUSTREET I CAFÉ KALLEN

BAMBUSTREET I CAFÉ KALLEN