13.12.2009

KRISTIAN 9 DAGER GAMMEL !

FREDAG 11. DESEMBER 2009 :

I dag var jeg heldig ! Jeg fikk lov til å portrettere den yngste babyen jeg noensinne har fotografert i studio.
Kristian´s Mamma kontaktet meg én uke før fødselen. Hun ønsket " Nyfødt-fotografier ".
" Velkommen skal du være når du måtte føle deg i stand til det etter nedkomst ", var mitt svar til den vordende mor.
Og kun 9 DAGER senere ble jeg kontaktet på ny : " Nå er Kristian født ! Kan vi komme ? "

Spenningen er alltid stor foran en baby-fotografering. Det er vanskelig å få frem gode uttrykk, og å finne positurer som rettferdiggjør barnet.

Fotograferingen ble en fantastisk opplevelse ! Nyfødte er et under, og jeg fotograferte selvsagt våre 2 egne barn da de entret denne verden. Men nå føltes det anderledes å kunne få lov til å forevige en ukjent og nyfødt verdensborger .... Det er fantastisk hver eneste gang man får anledning til å beundre disse små underne ! Man kan ikke annet enn å føle seg ydmyk....
Kristian er en utrolig vakker, årvåken og nysgjerrig liten gutt, og både Mamma og fotograf ble fornøyd med det ferdige resultatet.

Fotograf Kallen gratulerer den lille familien med et nydelig nytt familiemedlem.








2 kommentarer:

  1. Vakkert både i tekst og bilder :o)

    SvarSlett
  2. Det er vakkert. Og det er helt spesielt og veldig moro å få ta bilder av så små nydelige barn :)

    SvarSlett

BAMBUSTREET I CAFÉ KALLEN

BAMBUSTREET I CAFÉ KALLEN