12.10.2009

VI FEIRER ÅPNINGEN AV NY NETT-BUTIKK MED GODE ÅPNINGSTILBUD !



http://www.fotodekor.no 


Vi kan nå stolt presentere vår nye Fotodekor-side ! 
Og vi ønsker med dette å markere åpningen med gode tilbudspriser på fotografiene ! 


Her, i vår splitter nye nett-butikk, kan du finne flotte fotografier , som vi har tatt med henblikk på å gi dere gode opplevelser og tanker. Ta en tur innom, da vel ! Dere behøver ikke å ta på hverken yttertøy eller støvler for å komme hit ;-)


Alle fotografiene blir solgt i et begrenset opplag, og er signerte originaler.
Hva med å gi et bilde til deg selv, eller noen som står deg nær.... ?



1 kommentar:

  1. Hei.

    Jeg har en blogg som jeg legger ut bilder som kan henges opp i hjemmet. Og jeg såg dine bilder og de var veldig vakre. Så jeg lurte på om jeg kunne kopiere bildene dine og legge dem ut, samt en link til din bloggside. :)

    Jeg går interiør sisteåret og har en blogg som en oppgave ved siden om.

    Mvh
    Linda

    SvarSlett

BAMBUSTREET I CAFÉ KALLEN

BAMBUSTREET I CAFÉ KALLEN